~News~ 11.02.2013 Park Yoochun wird in einem Buch von Kang Se Hyung erwähnt // Park Yuchun mentioned in a Book by Kang Se Hyung

Das Buch heißt “나는 다만 조금 느릴뿐이다 (“I’m Only Just Slow”)” und wurde von Kang Se Hyung geschrieben.

[Note: Sie ist dieselbe Autorin, die auch das Buch “나는 아직 어른이 되려면 멀었다 (“I Still Have a Long Way to go Before I Become an Adult”)” schrieb, über das JaeJoong mal getwittert hat. // She is the same author who also wrote the book 나는 아직 어른이 되려면 멀었다 (“I Still Have a Long Way to go Before I Become an Adult”) that Kim Jaejoong once tweeted about.]

“Ein Musikgeschenk ist an angekommen! Bitte sehe es dir in deiner My Page Gift Box an.”

Eine ältere Kollegin mitte 30 verfiel sehr sehr stark, einem Idol, der das Schauspiel angefangen hat. Als wir uns trafen redete sie sogar nur über dieses Kind. Sie sagte mir, ich solle aufstehen um Punkt halb 10, damit sie die neue Folge des Dramas sehen konnte, in dem dieses Kind mitspielte.

Dann, ein paar Tage später schickte sie mir ein Musik-Geschenk.

“Dies ist der Drama-OST den mein Yoochunnie singt, bitte höre es dir für mich an. Wie du siehst, kann ich es nur einmal mit meiner ID bekommen. Und deshalb muss ich dafür sorgen, dass es höher in den Charts landet.”

Das war der Grund, warum sie an alle Kontakte Musik-Geschenke verschickte.

“Ich würde am liebsten nicht arbeiten gehen und den ganzen Tag über meinen Yoochunnie “spazzen”. Wie du weißt, bin ich noch neu im Fandom und es gibt noch so viele Videos die ich noch nicht gesehen habe. Ich weiß nicht einmal mehr, was ich gemacht habe als ich von der Arbeit kam als ich noch ein “Muggel” war.

Was ist ein Neuling? Und was ist ein Muggel? Spazz? Was denn spazzen?

★★★★★★★★★★★★

“Music gift arrived! Please check it on your My Page gift box.”

A sunbae unnie in her middle thirties fell hard, hard for an idol turned actor. When we met up, she even only talked about this child. She told me to get up eventually when it became 9:30 PM. The reason was for tuning in live to the drama this child was starring in.

Then a few days later, she sent me a music gift.

“This is the drama OST my Yuchunnie sings, please have a listen for me. You see, I can only get it once with my ID. And (to say) I have to make it rank higher in the top.”

That’s why she was spreading music gifts to all her acquaintances.

“I would like not to go to work and ‘spazz’ only on my Yuchunnie all day long. You see, I’m a newbie so there are still so many videos I haven’t watched yet. I don’t even remember what I did whenever I came home from work when I used to be a ‘muggle’.”

What’s a newbie? And what’s a muggle? Spazz? Spazz what?

Pic Credit: @bluestarjjee
Translated by: Sheena(@parksheena6004)
German trans by: The Yoochun Castle
Shared by: JYJ3 + The Yoochun Castle + TohoNet Germany

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s